Πολιτική Ακύρωσης - Επιστροφές

Προϊόντα

Ο πελάτης ενημερώνεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσα από ανάλογες λεκτικές ενδείξεις. Στο ηλεκτρονικό κατάστημα περιλαμβάνονται προϊόντα διαθέσιμα και προϊόντα με τις ενδείξεις «εξαντλημένο» ή «υπό έκδοση». Επίσης, οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.


Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του MNK SHOP

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του MNK SHOP μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό ή κακέκτυπο. Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης με το MNK SHOP. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη. Λόγω της ιδιαίτερης φύσεως του βιβλίου ως είδους, βιβλία τα οποία φέρουν φανερά σημάδια ότι έχουν χρησιμοποιηθεί ή φωτοτυπηθεί, δεν θα γίνονται δεκτά προς επιστροφή. Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Μετά τη παρέλευση της προθεσμίας το MNK SHOP δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή τού προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση του MNK SHOP θα πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που παρελήφθη το προϊόν από τον πελάτη. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί από το MNK SHOP, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, διαδικασία που αναλαμβάνει το MNK SHOP, ή με αποστολή ταχυδρομικής επιταγής στο όνομα και τη διεύθυνση του πελάτη ή με κατάθεση σε τραπεζικό του λογαριασμό. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό Κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.


Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του πελάτη μπορεί να πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος, μέσα σε δέκα (10) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης και παραλαβής των πωληθέντων προϊόντων. Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη στην έδρα του Ιδρύματος «Μουσείο Νίκου Καζαντζάκη» (Μυρτιά 70100 Ηράκλειο), είτε με αποστολή αυτών, επιβαρυνόμενος ο πελάτης με τα έξοδα αποστολής τους. Και στις δύο ως άνω αναφερόμενες περιπτώσεις, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Λόγω της ιδιαίτερης φύσεως του βιβλίου ως είδους, βιβλία τα οποία φέρουν φανερά σημάδια ότι έχουν χρησιμοποιηθεί ή φωτοτυπηθεί, δεν θα γίνονται δεκτά προς επιστροφή. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί από το MNK SHOP, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, διαδικασία που αναλαμβάνει το MNK SHOP, ή με αποστολή ταχυδρομικής επιταγής στο όνομα και τη διεύθυνση του πελάτη ή με κατάθεση σε τραπεζικό του λογαριασμό. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό Κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.